Polyvore

Jag älskar polyvore ! Jag kom i kontakt med den för första gången förra sommaren, då jag sökte fler applications på facebook. Nu leker jag med den alltid då jag har trist på jobbet eller då jag vill hålla en paus. Jobbar idag hela dagen och går medsamma igenom gamla tenter... denna polyvore gjorde jag idag för att pigga upp min dag:

image283



Med Polyvore kan du alltså söka fram till exempel "prada pumps" eller "white top" och så söker den fram alla de plagg om lagats in på polyvore. Så är det bara att välja, lägga till, ta bort och fundera ut en perfekt outfit! Ibland tänker jag faktiskt, att det skulle vara roligt att gå och shoppa efter det man valt och gjort till outfits, för man älskar ju sina egna kombnationer :)

Outfiten jag lagt ihop idag skulle jag vilja ha på mig nu på vårdagarna då jag vill vara söt och städig. Hihhi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaR: nej men jag misar en lektion

2008-04-18 @ 08:44:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: cathrin

väskan, skorna och scarfen älskar jag nu! speciellt väskan :D

2008-04-18 @ 10:31:04
URL: http://cathriny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0