Outlet tankar

Jag har nu lyssnat på era åsikter och undersökt outletsidan (jag talar om det här) och kommit fram till:
  • det är så billigt eftersom plaggen kan ha små fel
  • felen varierar men mest har de att göra med typ. en annan färgs knapp/band/dragsked mm
  • de har endast vissa storlekar, så plaggen kan också vara modelstycken
Men ändå tycker jag att 70-90 prosent billigare, är väldigt mycket billigare och därför var jag lite skeptisk. Men på sommaren med sommarjobbslön kunde man ju försöka beställa någonting och om beställningen går bra, beställa till :) Jag skulle gärna ta emot Marc Jacobs och MiuMius och Fendis silkesklänningar samt Chloes silkestoppat för högst 100 dollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0