Detta gillade ni mest

Färggranna väskan av Chloé och de röda skorna från TopShop var absolut de populäraste. Av Comptoir des Cotonniers-outfiten var de 2 första jämnställda.




Jag gillar mest av väskorna Roberto Cavalliväskan för vardagsbruk, eftersom den är stilren och klassisk, men jag skulle mest troligen köpa den färggranna Chloé i butiken, eftersom den skulle vara så färgrann och söt. Av skorna gillade jag alla lika, beroende på hurdan outfit man skulle ha, och av Comptoir des Cotonniers- outfiten är detta absolut min favorit:
image313


Skulle ha på den med ljusa ballerinor och skulle sy upp den några centimeter, så söt :)

Jag kom i kontakt med Comptoir des Cotonniers, då min kompis Noora köpte en kjol därifrån, och den kjolen är såå söt! Nu hoppas jag på att själv få möjlighet att besöka en sådan butik. Och så gullig musik de har på hemsidorna <3


Kommentarer
Postat av: Leia

klänningen är jättesöt, men jag skulle precis som du sy upp den en bit....skulle nog bli ännu finare då.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0